søndag 11. mars 2007

En vellykket helg:)

Helga starta med at jeg fikk levert den første oppgaven min i tide:) Deretter på ettermiddag kjørte vi avgårde i ca. 3 timer til Lovina som er ganske langt nord på øya:) Her stod vi på lørdag morgen opp halv seks for å ut å speide etter delfiner:) Så mange delfiner:)
Senere dro ture videre til øya Menjangan hvor vi snorklet og solte oss:) Det er det fineste jeg har sett på havbunnen.

På kvelden var vi tilbake på hotellet. Vi dro på byen hvor vi hadde en liten barrunde som ble avsluttet med både hamburger på flame burger (utrolig god) og Mc Donalds:) I dag har vi vært på stranda og solt oss, blitt solbrent:( Nå sitter jeg her og pusler på dataen, ganske så kvalm. Spiste en pasta carbonara litt for fort:) Blir nok ikke sen før jeg legger meg i kveld, er ganske trøtt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig helg du hatt,flott! Det har jeg å med masse mandalsbesøk og gode fester :) Tja,kanskje dyrt ja,opp mot 150kr natta,tror jeg.Men bra standard..Du slipper kakkelakker der! Jobbing te sommeren blir bra ja! Ringte nettopp å tilbydte meg til påsken.. Kos deg masse videre,gleder meg til å høre om Sydney,når drar dere der? Arnhild

Irene sa...

Vi drar vel 31 mars tror e:)har ikke fått bestilt enda:)
Vi snakkes

Anonym sa...

Hallo irene! hores ut som om du har det bra! Kos deg masse videre og ha det goy! Klemmer fra linda tina og signe

Irene sa...

Heisann Linda, Tina og Signe:)
Visst dere skule finne påå komme innom sida mi igjen, kan dere legge fra dere adressen til bloggen deres? Håper dere har det lovely:)

Anonym sa...

Hei hei! Vi har jo ogsaa en saann blogg, staar ingenting paa ann, vi skal prove aa skjerpe oss: www.thebadeballs.blogspot.com. ellers har vi en annen hjemmeside der det staar litt mer: www.freewebs.com/jentanstur. haaper du har dt fortsatt like greit, vaar venn! s,t,l.